CFC EP3- MCD THAI FISH BURGER


HEY GAIS! Kembali kita sekali lagi ke alam CHARLIE FOOD CHANNEL yang menyajikan makanan yang sihat lagi mengenyang bersama dua pelayar yang dikenali sebagai Ammar ripped!, dan juga Addzeus. Kami ingin berkongsi serba sedikit pengalaman tentang makanan yang telah kami terokai!. Saksikan!

Jadi dalam episode CHARLIE FOOD CHANNEL kali ini kami akan berkongsi satu pengalaman baharu yang sedikit sebanyak mampu memberikan satu impak yang tinggi di dalam kehidupan seharian masyarakat marhaen diluar sana. Suka kami nyatakan disini, pada episode kali ini, makanan dan restoran yang bakal kami ceritakan ini boleh dikatakan dalam kalangan restoran mampu milik dan boleh dikatakan hampir seluruh warga Negara Malaysia yang indah lagi permai ini pernah sekurang kurangnya sekali berpengalaman untuk berkunjung  dan menikmati juadah yang ditawarkan. Dengan itu tidak lain dan tidak bukan, dengan bangganya kami bawakan kepada anda MCD THAI FISH BURGER!
Umum sedia maklum, MCD THAI FISH BURGER ni salah satu burger yang dikeluarkan oleh pihak MCD secara bermusim, maksudnya burger burger ni hanya dikeluarkan pada masa masa yang tertentu je tau, so for those yang terlepas tu boleh la cuba lagi tahun depan.

Jadi, apa yang istimewa sangat MCD Thai Fish burger ni? Selain iklan dia yang agak gempak dan menarik perhatian, orang kata burger ni ada rasa special dia yang tak pernah mcd keluarkan sebelum ni. Ada jugak kata sekali gigit terus macam dah diterbangkan ke Thailand! Sekali ku rasa pasti tak akan dapat melupakan rasa fillet ikan yang cair dalam mulut dan juga rasa kepedasan THAI! Perghh rasa sebijik macam tomyam kat Hatyai. Haaaaaaa jom kita try test!

seperti yang kalian nampak dari gambar diatas, inilah set terbesar untuk hidangan ni. dia tawarkan kita dengan air dan criss cut chips.


Kandungan burger thai yang dipenuhi potongan sayur dan bawang serta sos thai istemewa



Gigitan pertama yang mantap!


Tidak lupa kepada criss cut fries yang rangup lagi sedap hingga menjilat jari


KAMI NAMPAK, KAMI DATANG DAN KAMI TAKLUK!
MASA UNTUK ANDA UNTUK CUBA DAN RASAI SENDIRI KENIKMATAN MCD THAI FISH BURGER INI! ZASSSSS


Comments

Popular Posts